آخرین اخبار
کد مطلب: 147089
نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي:
تروريست قلمداد کردن سپاه دامان اروپاييان را خواهد گرفت
تاریخ انتشار : 1401/11/15 17:35:52
نمایش : 388
نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس گفت:تروريستي قلمداد کردن سپاه مي‌تواند مسائل منطقه‌اي را در کانال بحران قرار دهد و تبعات منطقه‌اي اين تصميم و اقدام اشتباه از جانب شوراي اروپا در صورتي که نهايي شود در ابتداي امر دامان خود کشورهاي اروپايي را خواهد گرفت و کابوس‌هاي وضعيت ناامني آن‌ها از داعش را تکرار مي‌کند.
حسين باميري در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان ، اظهار کرد  : بدون ترديد با کارنامه‌اي که سپاه پاسداران در بيش از يک دهه گذشته در ارتباط با مبارزه با تروريسم در منطقه دارد تحريم اين نهاد و تروريستي قلمداد کردن آن مي‌تواند مسائل منطقه‌اي را در کانال بحران قرار دهد و تبعات منطقه‌اي اين تصميم و اقدام اشتباه از جانب شوراي اروپا  در صورتي که نهايي شود در ابتداي امر دامان خود کشورهاي اروپايي را خواهد گرفت و کابوس‌هاي وضعيت ناامني ان‌ها از داعش را تکرار مي‌کند.
 
وي اقدام پارلمان اروپا در تروريست قلمداد کردن سپاه پاسداران ضمن محکوم کردن اين اقدام گفت : اروپا با بهانه کمک ايران به روسيه در جنگ اوکراين و همچنين وقوع اغتشاشات اخير در ايران و مهمتر از همه ترس از آمريکا در اقدامي جنجالي، قطعنامه گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست سازمان‌هاي تروريستي در دستور کار خود قرار داده است.
 
حسين باميري در رابطه با مردود بودن اين اقدام افزود : بدون ترديد با کارنامه‌اي که سپاه پاسداران در بيش از يک دهه گذشته در ارتباط با مبارزه با تروريسم در منطقه دارد تحريم اين نهاد و تروريستي قلمداد کردن آن مي‌تواند مسائل منطقه‌اي را در کانال بحران قرار دهد و تبعات منطقه‌اي اين تصميم و اقدام اشتباه از جانب شوراي اروپا  در صورتي که نهايي شود در ابتداي امر دامان خود کشورهاي اروپايي را خواهد گرفت و کابوس‌هاي وضعيت ناامني ان‌ها از داعش را تکرار مي‌کند.
 
وي افزود : اين مسأله برجام را  تحت تاثير خود قرار ميدهد مسائلي از قبيل اخراج بازرسان و خروج از ان. پي. تي از موارد محتمل در واکنش ايران به اين تصميم خواهد بود و تبعات سياسي و نظامي هم عوامل ديگري در مردد بودن اروپا در قرار دادن نام سپاه در گروه هاي تروريستي است براي اروپا باز نگه داشتن سفارتخانه‌ هايش در تهران مهم است و اين اقدام مي‌تواند تبعاتي براي روابط اقتصادي و منطقه‌اي اروپا داشته باشد.
 
نماينده مردم لردگان و خانميرزا گفت : قطعا تصويب اين طرح بيش از همه در قالب عمليات و جنگ رواني است چرا که همه دنيا ميدانند تحريم ها به اوج رسيده و ديگر تحريمي براي آنها باقي نمانده است .
 
باميري در پايان اظهار داشت : قطعا نظام جمهوري اسلامي ايران و همچنين مجلس شوراي اسلامي در صورت تصويب اين طرح اقدام متقابل در تمامي زمينه ها و علي الخصوص قرار دادن نظاميان اروپايي در ليست گروه هاي تروريستي را  انجام خواهد داد که تبعات آن براي اروپايي ها بسيار زياد خواهد بود.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس